Interim-management en ALCEA:
Meer dan op de winkel passen!
Er zijn vele situaties denkbaar waarin een interim-manager een oplossing kan bieden:
- Het vertrek van of langdurig verzuim door ziekte/verlof van een afdelingshoofd, teamleider of projectleider;
- Een tekort aan managers door natuurlijk verloop of na een reorganisatie;
- Een tijdelijke oplossing voor een moeilijk in te vullen vacature;
- Het opstarten van een nieuw en innovatief traject waarbij verandering centraal staat.
Interim-management van ALCEA Consultancy biedt u de volgende voordelen:
Een frisse kijk van buitenaf
ALCEA observeert 'van buiten' en brengt nieuwe ideeën en initiatieven mee.
Kennis en een sterke persoonlijkheid voor een korte periode
Leiderschap is geen kwestie van woorden, maar van houding en daden: goed voorbeeld doet goed volgen. U huurt ALCEA voor een vooraf bepaalde periode in. Kennis en ervaring draag ik actief over aan uw vaste medewerkers, zodat u zelfstandig verder kunt.
Duidelijkheid
Aan de hand van persoonlijke gesprekken inventariseer ik de opdracht en sluiten we schriftelijk een overeenkomst. Kortom: duidelijkheid voor beide partijen.
Managen is vooruitzien
Daarom is het goed om kennis te maken met ALCEA Consultancy, ook zonder dat zich een actueel probleem voordoet. Neem vrijblijvend contact op voor een persoonlijk gesprek.